lørdag 16. mars 2013

Litt av hvert

Først må jeg presentere helge-gjesten vår. Vi har nemlig en overnattingsgjest denne helga: Bamsen Oskar! Her i huset må den av naturlige grunner hete "Bamse-Oskar". 1. klassen til eldstemann har to bamser som heter Oskar og Mathilde, og det trekkes hver fredag om hvem som skal få med seg en av dem hjem.
 
 
 
Denne fredagen var det eldstemann som fikk ha med seg Oskar hjem, og med ham følger det en bok hvor vi skal "dokumentere" hvordan bamsen har hatt det i løpet av helga! Ganske morsomt, syns jeg.
 
Ellers har jeg vært med mellomstmann i 4-årsdag i dag. Ikke ville han spise med de andre barna eller se på gaveåpning eller noen ting, han bare lekte og lekte og lekte seg gjennom to timer. Da vi skulle gå var det skriking, sparking, slåing og kloring. Men han lærer vel hvordan man skal oppføre seg i bursdag en vakker dag han også.
 
Denne lørdagskvelden skal jeg ha for meg selv (bare jeg får pælmet barna i seng) for gubben skal nemlig på kino med en kamerat. Dakar minstemann har hatt feber i dag, men virker litt bedre nå, så håper det går bra.
 
Og til slutt et bilde av hvor jeg helst ville vært akkurat nå:
 
 
 
God lørdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!