lørdag 2. mars 2013

Frisørbesøk

For første gang var det minstemann som skulle klippes. Jeg gjorde som jeg har gjort med de to eldste, satte på Teletubbies og klippet i vei.
 
 Nå var det kun håret rundt ørene som trengte å stusses.
 
I dag var jeg og mellomstmann på Ski Storsenter, der jeg kun VISTE ham bilen som barna kan sitte i på Salong Edmund. Poden ble ikke særlig begeistret og ville dra med en gang. Men nå har han hvertfall SETT stedet, og så får vi gå på noen flere "visninger" etter hvert slik at han får vent seg til tanken på at noen andre enn jeg skal klippe ham.
Nå har vi bestemor på besøk og har nettopp spist Tacos. Ønsker alle en god helg

1 kommentar:

  1. Her går det i rett over klipp, om det klippes av meg. Kan være glad Hedda har det RETTE håret etter far sin. ;)

    Håper dere har en fin helg! :)

    SvarSlett

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!