søndag 17. mars 2013

Trøtt søndag

Minstemann er fortsatt syk, og våknet MANGE ganger i natt. Uff, så trett man blir av slikt!

Men skal ikke klage, det finnes de som har det sånn hver natt!

I løpet av den siste uken har jeg også fått to dødsbudskap. Min fars fetter i California som jeg kanskje har truffet høyst 3-4 ganger i livet, døde ca 70 år gammel. Han levde hele sitt voksne liv i California og livnærte seg som akupunktør. Ingen etterlatte, min far sto oppført som nærmeste slektning.

Og min barndoms gode nabo, reservebestefar og "tulleonkel", døde 92 år gammel. Har ikke hatt kontakt med ham på ca 20 år, men han var likevel en viktig del av livet mitt i barndom og ungdom og jeg sitter og tenker over hvor mange gode minner jeg har, selv om vi ikke har hatt kontakt på veldig lenge. Konen hans døde da jeg var 15, hadde jeg vært eldre, hadde det nok gått bedre å beholde kontakten.

Tungt å være trett, tungt å få dødsbudskap, tungt å tenke på problemer som en ikke får tatt opp med de det gjelder, men derfor skal jeg nå liste opp noe positivt, nemlig 7 ting jeg gleder meg til:

1) Påske




2) Minstemanns bursdag



3) Vår
4) Gubbens bursdag
5) Første 17. mai på vårt hjemsted
6) Dobbel barnedåp på Hamar i mai

7) Sommer

Ha en fin uke!

1 kommentar:

  1. Hei Elisabeth..
    Så bra at det finnes ting å glede seg over i slike stunder. Trist å høre at du har mista slektninger - da er det viktig å ta vare på minnan:-) Vi syns 2012 var et veldig trist år - men det virker jaggu til at 2013 følger i samme spor..
    Stor klem fra Mari Johanne

    SvarSlett

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!