søndag 21. juli 2013

Hiv ohoi!

Det har vært tyst fra min side i noen dager nå, vi tok oss nemlig en tredagers ferie til Kristiansand, hvor vi bodde i selveste Abra Havn. Det må jeg si var veldig flott og gjennomført bygget opp, stolt over at det i Norge fins et slikt sted som Dyreparken i Kristiansand, med Abra Havn, Noas ark, dyreparken, Tjuttavika, Kaptein Sabeltann og alt som hører med.

Jeg glemte dessverre å ta med kameraet, tok kun noen bilder med mobilen, men de får jeg ikke lagt ut her :-( Men vi spiste en god middag på Sjørøvergrillen torsdag kveld, veldig bra tilrettelagt for barna alt sammen. Guttene koste seg, men det er ikke akkurat avslapningsferie å dra på tur med tre gutter som løper i hver sin retning. Hektisk ja!



Hele fredagen var veldig begivenhetsrik med besøk i Dyreparken m/lunsj, deretter badeland. Og om kvelden (natten!) var gubben og eldstemann og så Kaptein Sabeltann showet.



En fin tur, men når vi skal hit igjen (om ca tre år muligens!) så gjør vi det nok til to fulle dager og ikke bare en hel dag. Det er jo så mye vi ikke rekker på bare en dag!

Så det var årets ferie, neste år blir det en litt lengre en - både i tid og avstand! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!