tirsdag 23. juli 2013

Statuser

Tomatene blir ikke større enn dette. Ergerlig! Kanskje jeg plantet frøene for tidlig, kanskje jeg skulle kjøpt dem i stedet for å kleise alle frøene fra en tomat opp i en potte jord, kanskje jeg kom for sent i gang med knipingen, kanskje jeg har latt dem vokse for høyt. Mange muligheter!

Broderistatus

Det gikk ikke bedre med den nye eukalyptusen. Tror jeg må prøve å få fatt i frø i stedet. Jeg gir ikke opp!

Og så lærte vi at agurk var en klatreplante. Den har tatt bolig i hele persiennen, men agurker komme det ikke!
 
Ellers nyter jeg varmen og er takknemlig for de flotte dagene vi har hatt i det siste! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!