søndag 28. juli 2013

Nedtelling

Må innrømme at jeg teller litt ned for tiden. F.eks. er det nå EN dag til gubben kommer hjem fra USA. Det blir bra! Og så er det 8 dager igjen til barnehage for mellomstmann og SFO start for eldstemann. Og 11 dager igjen til barnehagestart for minstemann! Ja, har selvfølgelig blannede følelser for det sistnevnte, jeg kommer jo til å savne verdens søteste guttenutt noe helt vanvittig, men kjenner også at det skal bli godt med avlastning. En 16 måneder gammel meitemark/kravlekopp/snart racerstabber er ikke bare bare å holde styr på, og må si jeg er kjempeglad for å ha hatt foreldrene mine her denne uken, ellers tror jeg jeg hadde sett ut som en oppblåsbar punktert zombie. Det har jammen vært hektisk nok selv med tre voksne.

I går spiste vi romersk mølje på deig (pizza)

Heldigvis er det fremdeles over en måned til jeg skal begynne i jobb igjen, og listen over hva jeg skal gjøre på egen hånd helt uten barn er allerede full! Skal ikke liste opp alt her, men EN av tingene er at jeg skal ordne i en hylle vi har på kontoret. Skal vise FØR-bildet her, så kan dere vente på ETTER-bildet som kommer i løpet av en måneds tid ca!

Jeg ordnet i denne hyllen da jeg var gravid sist også, men nå har jeg fått en ide fra et blad nemlig! Spennende om jeg får det til hos meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!