fredag 11. oktober 2013

Flott høstdag i dag!

 
 
Måtte bare ut og ta noen bilder i dag etter jeg hadde levert på skole og barnehage.
 
Dette er naboens gamle morelltre i full blomst i sommer. Se neste bilde hvordan det ser ut nå:

Er det ikke utrolig vakkert!

En liten hekk har tatt på seg høstskruden også

Må innrømme at bærbuskene mine (de som jeg har adoptert av naboen) er flotte om høsten også!

Røde nedfallsepler. Vakkert i seg selv.

Flere bærbusker!

Bladene bare datt ned, men det var det vanskelig å fange på bilde.

Den nye hekken mot naboen som ble plantet i sommer har også fått flotte høstfarger - faktisk en av grunnene til at vi valgte denne type hekk!

Og i dag fikk jeg endelig ordnet rabarbrasyltetøyet klart til gis bort til kirkens julemesse. Etikettene fant jeg på Norli bokhandel, og stoffet over lokkene (har det et navn??) kjøpte jeg selvfølgelig på Panduro.
 
Ha en fin helg alle sammen, og nyt høstværet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!