fredag 25. oktober 2013

Så irriterende!

Noen ganger irriterer jeg meg over mangt og mye. Så tenkte jeg kunne lage en liste her på bloggen:

- enkelte facebook innlegg -  av denne typen:
"RIP"
":-("
"#&%?`%¤#"
"Lei meg"
"noen dager er bare slik"

Ja, ser det kjent ut? KAN MAN BARE SKRIVE HVA DET GJELDER! Hva har skjedd da? Vil man at folk skal grave og spørre, eller prøver man å være interessant og mystisk? Og hvem søren har dødd?

- husker at vi lærte noe på kjøreskolen om å sette på langlyset rett FØR man er forbi møtende bil. Dette skulle jeg ønske man gikk bort fra, fordi jeg ble blendet to ganger i går da jeg kjørte i mørket. Mange som definerer "litt før" ganske individuelt.


-han rogalendingen som nettopp uttalte at ungdommen må begynne å drikke litt mer, fordi dagens ungdom er for skikkelig! Og det var ikke 1. april. Tenker han ikke på at 1. hvordan dagens ungdom oppfører seg gjenspeiler det deres foreldregenerasjon har prøvd å lære dem basert på egen ungdom? 2. verden skal gå fremover og ikke baklengs. Tenk hvor mange generasjoner det har tatt å komme dit vi er i dag. Tenk om vi endelig er på vei bort fra "vikingfylla"?

Ja, jeg kommer ikke på flere ting akkurat nå, så jeg får heller lage en oppfølger senere

Avslutter med dagens gullkorn fra eldstemann. Jeg ba ham om å gå på badet og pusse tennene i morges, men hørte snart fra badet: ho hooooo hooo hoooooo
"Det høres ikke ut som du pusser tennene" sa jeg
"Det er akkurat det jeg ikke gjør!" svart han

God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!