søndag 27. oktober 2013

Det er den tiden på året igjen...

Halloween nærmer seg med stormskritt, og den som tror vi har tid til å skjære ut gresskar i ukedagene må tro om igjen, nei, vi må nok ta helgen til hjelp! Gresskaret ble kjøpt inn i går, og utskåret i dag. I år ble resultatet slik:
Det er eldstemann som har "designet" ansiktet med svart tusj, og så har jeg skåret det ut. Noe som gikk veldig greit med fiskekniv faktisk. Må si jeg synes det er det kuleste gresskaret vi har hatt til nå!

Så har jeg så smått begynt å tenke på jul også. Noen gaver er allerede kjøpt inn. Så tenker jeg at det blir minimalt med julepynt i år, siden minstemann er i den alderen at han skal ta absolutt alt som det går an å ta. Og han er blitt fæl til å kaste! Så det er rimelig nakent hos oss nå, ingenting pynt eller duker, lys eller puter e.l. noen steder. Dvs at julepynten også må innskrenkes til et minimum, og kun settes på steder han ikke kan nå. Så langt er jeg kommet i juletenking. Det blir vel mer etter hvert!

Ha en fin uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!