fredag 4. oktober 2013

God juice!

På tide med et blogginnlegg igjen.

I går var jeg i Drøbak på gallerirunde. Jeg var litt tidlig ute, de er jo ikke morgenfugler disse kunstnerne, så jeg fikk tid til å gå på konditori, og titte inn i  julenissehuset og biblioteket, som har vært både skole og bolighus for kapteiner og trelasthandlere og litt av hvert. Hus med historie! Besøkte begge filialer av galleri Finsrud, galleri Vera, og til sist var jeg innom brukt- og antikk butikken som ligger langs veien til/fra Drøbak.

Men det jeg skulle skryte av i dag er den nye druejuicen fra Sunniva:
Den smaker nemlig akkurat likt den jeg pleide å drikke i Arizona! Oh joy da jeg prøvde den og fant ut det! Den andre "vanlige" druejuicen fra Tine er nemlig mye surere og helt annerledes. Men denne er søt og god! (Sikkert mye sukker i, men men)
 
Gubben og eldstemann har siden onsdag vært på høstferie i Sælen i Sverige (fikk ikke til den svenske æ her på nettbrett-tastaturet)
og jeg har vært alene med de to minste. I morgen blir vi gjenforent alle sammen!

God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!