lørdag 16. november 2013

Full aktivitet!

Etter å ha vært hjemme med syke barn i over en uke var jeg glad for å endelig få en fridag på fredag. Det hadde samlet seg opp en del ærend.
Først var jeg innom en venninne som nylig har vært på sykehus og blitt operert. Hadde med en eske med sjokolade og ble sittende der en time i stedet for de ti minuttene jeg hadde "lovet" :-)



Så bar det videre til Ski Storsenter der jeg endelig fikk fremkalt en uhorvelig mengde bilder + laget julekort. Og de ble jeg så fornøyd med! Gleder meg til å sende dem ut.

Så var shopping til julekalendere. Begge de store guttene skal ha pakkekalender i år også, og pengene fløy. Har overhodet ikke kontroll på hvor mange gaver jeg har kjøpt og hvor mange som evt gjenstår, men jeg får ta neste fridag og pakke inn og få oversikt.



Så måtte jeg styrte til skolen og hente eldstemann og ta ham til tannlegen for en ekstra kontroll på gamle melketenner og kommende voksentenner. Kaffetenner, som jeg sa da jeg var liten.

Tilbake til Ski storsenter for å spise, hente bilder og hente duk som har vært på rens etter jubileumsfesten.

I dag får vi besøk av Unni & co som kommer for å spise hjemmelaget lasagne. Ikke så lenge før jeg må ut på en handlerunde!

Ønsker alle en fortsatt god helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!