søndag 24. november 2013

Helg igjen

I går, lørdag, var jeg på julemessen i kirken. Så syltetøyglassene mine til salgs der - håper de ble solgt alle sammen i løpet av dagen!
Da jeg gikk var det fire igjen, så da var i hvert fall halvparten solgt!

Jeg kjøpte mange lodd, pluss dette:
Det ble ripsgele på meg.
Nå har vi besøk av bestemor, og jeg benytter sjansen til å blogge litt mens minstemann sover. Stakkars minstemann, hadde "lære at peisen er varm"- dagen i dag. Brant seg på høyre hånd, men det så ikke ut til å være veldig alvorlig, ingen tegn til blemmer. Men vondt fikk han stakkars.

Kaldt vær i dag. Ikke så veldig glad i vinteren jeg må jeg innrømme, men den kan jo være vakker også. Her utsikt mot naboens hage.
 
Vi skal ha gås i dag - det blir vel ca midt mellom Mortensgås og thanksgiving. Det passet best denne helga. Skal prøve å få tatt noen bilder, så kan det komme et gåseinnlegg senere! God søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!