torsdag 21. november 2013

Pakking og gråting

I dag var det mellomstmann som trengte en ekstrakontroll hos tannlegen, og jeg leverte ham derfor i barnehagen ca kl 11.
Etterpå dro jeg hjem og begynte og pakke inn gavene til julekalenderen. I motsetning til i fjor, da jeg skrev C1, O1, C2, O2 etc på pakkene og hang dem opp en og en kveld etter kveld, hang jeg nå alle opp på kalenderne etter hvert som jeg pakket inn. Og tro det eller ei, jeg hadde akkurat nok. 24x2 pakker er nå på plass!



Mens jeg satt og pakket inn hørte jeg på det nye albumet til Celine Dion på x-boksen. Hadde kun hørt tittellåten - Loved me back to life - før, og den var jeg ganske skuffet over. Noen av de andre sangene var jeg heller ikke så imponert over, men det var som albumet tok seg opp etter hvert, og etter hvert trillet tårene under de aller mest rørende sangene. Etterpå spillet jeg Marc Anthony - ikke akkurat mindre sipping da!

Tiden flyr - snart tid for handling og henting!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!