fredag 4. april 2014

Diverse bilder

 
Det blir sjeldent blogginnlegg i disse dager, men denne fredagskvelden slår jeg til med et. Jeg har jobbet utrolig mye i det siste med å arrangere en stor konferanse, men i dag hadde jeg den første fri-fredagen på lenge. Og det var gull verdt! Jeg fikk ryddet bort alt vintertøy fra gangen, ryddet bort for små klær, og jobbet litt i hagen. Foreldrene mine var her noen dager, og det resulterte i at far tok hele våronna  i nedre del av hagen, den som ligger ut mot veien, og det er vi bare dypt takknemlig for - så mye mer trivelig å kjøre inn i oppkjørselen nå.
 
Her kommer det noen bilder jeg har tatt i det siste - oppsamling:
Søndagsfrokosten min for et par uker siden. Enkelt - eggerøre, avocado og tomater. Så godt!

Middagen fra samme søndag - en utrolig god kveiterett, ordentlig gourmet! (Det grønne er ertepure)

Gubben mente at hans porsjon så bedre ut, så jeg måtte ta bilde av den også.

Tomatene!

Mor kjøpte nye tulipaner til heimen mens jeg var på konferansen.

Og tomatene igjen! Glemte at jeg hadde tatt bilde av dem. Må vel potte dem om snart. Har begynt å forberede et gulrotbed i hagen i dag, og kugjødsel er kjøpt inn. Må bare vente til denne nattefrosten gir seg!
 
Ønsker alle en riktig god helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!