lørdag 19. april 2014

Påskeegg

Påsken er godt i gang. I går, langfredag, var jeg først på langfredagsmesse i Siggerud kapell, og så fikk vi lov å starte på påskeeggene:

De tre til venstre er nyinnkjøpt (3 for 10 på Nille) for jeg fant ut at guttene måtte jo få hvert sitt i lik størrelse. Det lille sorte er mitt, og det store til høyre er gubben sitt!
 
Så dro jeg med eldstemann til Ski kino og så Rio 2 - og da ble det nok enda litt mer godis! Da vi kom hjem fant vi gubben og de to minste ute i godværet.
 
Fint vær i dag også på påskeaften - innholdet i eggene har minsket betraktelig, jeg har vært ute og handlet, og akkurat nå er gubben med bestemor på IKEA (bestemor skal snart flytte, men det kommer det et eget blogginnlegg om), de to store guttene spiller (som de pleier på fridager når minstemann har luren sin) og jeg forsøker å blogge, men i dag var det vanskelig, for minstemann har våknet tre ganger og jeg har stått og bysset vogn for å få ham til å sove igjen i det som skulle vært pausen min! Vet ikke hvorfor han er så urolig!
 
Så blir det vel en tur ut i dag også, og til middag: lammebog! Nå gleder vi oss til i morgen, da blir det først kirke og så besøk av våre gode venner til sen påskelunsj og eggejakt i hagen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!