søndag 6. april 2014

Syk søndag

Hei
Jeg flesker til med et innlegg i dag også. I dag er dessverre både eldstemann og minstemann syke, og må være hjemme i morgen også. Mens minstemann sover og eldstemann spiller på x-boksen er gubben og mellomstmann en tur hos bestemor.

Det jeg ville dele i dag var hva vi hadde til lørdagsmiddag i går:

Hjemmelaget lasagne - helt fra bunnen! Denne har jeg både skrevet om og skrytt av før, men har aldri somlet meg til å ta noe bilde ennå. Kjøttsausen inneholder både løk, hvitløk, selleri, gulrot og bacon. Lasagneplater og masse hvit saus med muskat og parmesan. Helt overjordisk god er den.  
 
Lykke til med uken som venter - kanskje kommer det et innlegg neste helg også?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!