torsdag 17. april 2014

Produktive dager

 
Hele forrige uke bortsett fra tirsdag var jeg hjemme med minstemann, derfor tok jeg fri på tirsdag slik at jeg fikk gjort litt hjemme før påskeferien tok til for alvor. Jeg vasket oppå kjøkkenskapene og skrubbet vekk flekker og fargestreker her og der på veggene. Deretter gikk jeg ut og jobbet litt i hagen. Det ble prosjekt dette bedet:
 

Jeg skulle jo tatt et "før" bilde for å få dette til å se bra ut, men jeg fjernet masse mose fra steinene, tok vekk masse rusk, kvister og blader fra bedet, men lot de blå blomstene stå mest mulig i fred. I tillegg klippet jeg en del av krattet i bakgrunnen slik at mer av bedet kom fram. En to timers jobb til sammen, faktisk!

I går fikk jeg pottet om tomatene til større potter. Mellomstmanns karse fra barnehagen til høyre :-)
 
I dag har jeg vasket badegulvet (skipsgulv, ikke fliser) med salmiakk, det samme har jeg gjort med toalettet og veggene rundt toalettet - det trengtes!!
 
Nå begynner påskeliljene å blomstre - de står utenfor kun i morgensol, derfor perfekt timing! :-)
 
Ha en riktig god påskeferie!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!