søndag 7. desember 2014

Perfect Home


Jeg var så heldig å bli invitert på et hyggelig homeparty for noen uker siden.
Her var produktet Perfect Home - interiør til hjemmet. 
Jeg bestemte meg for å kjøpe det jeg ville, for dette var det første Perfect Home partyet jeg var på, og man vet jo aldri hvor lenge det blir til neste gang.

Nå har jeg fått et litt mer perfekt hjem, med følgende anskaffelser:
 Ny Toys leketøyskurv til lekekroken i stua. Oppbevaring til leker får man jo aldri nok av, og denne syns jeg var veldig fin!

 Endelig fikk også jeg skaffet meg en slik fin lykt, som hos oss foreløpig har fått plass på "bardisken" som vi kaller det. Lykten heter Kensington, og har fått et adventslys :-)

 Her skulle man vel tro at vi har skaffet oss noen bøker om Paris, men dette er faktisk esker man kan oppbevare ting i, f.eks fjernkontroller. Hos oss har også disse fått plass på "bardisken", og de erstatter en skål vi hadde der før, hvor alt fra nøkler, solbriller, sprettballer til lapper, reflekser og ladere havnet. 


 Og så til slutt måtte jeg ha denne flotte Sentimento billedrammen til det nyeste bildet av oss, med teksten "Family - Life's most precious gifts are the ones you love" - 
og den har fått plass på pianoet!
 
Vil du se flere produkter fra Perfect Home, og kanskje bli inspirert til å holde et Home Party selv?
 Ikke utenkelig at jeg holder et selv, men det blir nok ikke før til neste høst.
Ha en god 2. søndag i advent :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!