lørdag 26. desember 2015

Jul i heimen

Vi har så langt hatt en varm og koselig jul i vårt trygge hjem. Skulle ønske julen var slik for alle. 
Noen må som kjent ta til takke med en stall. Men i år var det hvertfall en stall og en mamma og en pappa på plass. 

Bilde fra 2014: 

Englene mine passer på det lille Jesusbarnet - mitt første objekt i Alfred Kolbe-julekrybben. Jeg begynte å samle ifjor.

2015: 
Stallen ble kjøpt inn i sommer, og Maria og Josef i begynnelsen av året. 

Og englene synger i kor
Flere julebilder fra heimen: 


 Nytt av året er disse lysende presangene fra Perfect Home.
 
 Gamlenissene har fått selskap av nissejenta i vinduskarmen.

 Ny duk fra Kids på salongbordet, med gløgg i koppen og en juledekorasjon

 Også nytt av året er denne lysestaken fra Perfect Home. Tulipaner fra mor og far ved siden av. 

 Siden i fjor har vi kvittet oss med den ene bilen, og det betydde at gubben ene og alene måtte velge ut juletreet i år. Syns det ble meget fint - og pyntingen var det han og guttene som stod for. Jeg hadde IKKE tid, alt for mye handling som skulle besørges i tide. 

Detalj. 
Ha en fortsatt god jul - nå kommer kulden! Her blir det trolig fyr i peisen, pinnekjøtt og drøm om skiføre. Ha en fortsatt god romjul.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!