torsdag 31. desember 2015

Årskavalkade 2015

JANUAR
Jeg skrev om mine minner og tanker rundt juletrefest. 
I år skal vi på to juletrefester - både i kirken og på den som barnehagen arrangerer på Langhuset. Vanligvis krasjer de men i år er de med en ukes mellomrom. 

FEBRUAR
I februar hadde jeg kun ett blogginnlegg: Vinterferie på Trysil
Fageråsen. Skulle ønske vi kunne dra dit i år også, men det kan vi dessverre ikke. 

MARS
Mars er bursdagsmåned både for minstemann og meg. 
Alltid stas når et av barna har bursdag. Minstemann ble tre år gammel

APRIL
Påsken er alltid et høydepunkt

MAI
Fristende med 17. mai bilde, men mai var jo også en så- og ompottingsmåned.

JUNI
Juni bar preg av hagearbeid




JULI
Juli var også preget av hagearbeid, inkludert snegledreping

AUGUST
Høydepunktet i august, for ikke å si i 2015, var turen vår til Mallorca


Viva Blue

SEPTEMBER
Hagelivet hjemme fortsatte, men høsten var dårlig 




OKTOBER
Oktober og hele høsten ble preget av å være mye ute på tur.
Fra turen mot Rausjø. Jeg tar en spansk en her, for dette bildet var aldri på bloggen. Det var jo dette  som ble julekortet! 

NOVEMBER
Hos oss er Halloween en alvorlig sak og et stort høydepunkt. Nå er jo Halloween i oktober da. Men siden det er siste dag i oktober jukser jeg litt her også. Blogginnlegget kom jo i november.

I november hadde jeg kun to blogginnlegg og det andre handlet også om tur.
DESEMBER
Mange høydepunkt i desember. Ett av dem var definitivt å ta de to eldste med i teatret og se Jul i Blåfjell
Vi har også hatt en hyggelig julefeiring, og ser nå fram til nyttårsaften med kalkun og iskake!
Takk for det gamle året!

Måtte vi alle få et godt 2016!
 

 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!