lørdag 2. februar 2013

Lørdagsbilder

Hvordan går det egentlig med disse tomatplantene mine?
 
Jeg har plantet dem i flere potter, men må vel straks ta i bruk enda flere. Eller? Noen som har greie på tomater?
 
Guttene leker på eldstemanns rom. Vet ikke helt hvor mellomstmann har tenkt å kjøre med den bilen? Han informerte forresten i dag om at han måtte bli litt større først, før han skulle begynne å tisse på do!
 
Nå har minstemann funnet ut hvordan han kommer seg med kanten til vinterhagen!


Slik ja...

Og der var vi nede!

A propos vinterhagen, i dag har jeg kjøpt ny løper og pute til salongen her. Den store rosa lå på chaiselongen før, men den flyttet jeg til en stol, og slengte noen noen gamle og stygge bort på chaiselongen i stedet. De får duge inntil videre.

Og salongbordet fikk seg et par telysholdere som matcher med teppet og putene. Tok nettopp putene frem igjen etter å ha gjemt dem bort en stund - de får altså ikke ligge i fred for guttene, selv om jeg har sagt x millioner ganger at de ikke skal lekes med. Men nå prøver vi igjen. Og som vi ser er jeg ikke den som rydder leker fra gulvet hele tiden. Dette er barnas hjem også :-)
 
God helg!

2 kommentarer:

  1. Så fine gutter du har. Er det noe jeg er blond på, ja så er det på slike planter. Håper du finner ut av det og at dem vokser godt:-)

    Klem

    SvarSlett

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!