tirsdag 16. april 2013

Bilde nr 10!

Hei. Ikke har jeg noe særlig å skrive om og ikke har jeg tatt noen bilder. Har hatt mellomstmann hjemme fra barnehagen i to dager, pga feber og litt vondt i magen. Men han er ikke helt utslått, og han og minstemann har stor glede av hverandre.

Derfor tenkte jeg at jeg skulle reposte det 10. bilde jeg la ut på denne bloggen. Har ingen anelse om hvilket bilde det er. Spennende... nå skal vi se:

Det ante meg at det ville bli et julebilde! Her sitter mellomstmann og maler på kakemennene med konditorfarge. Og vi har den fantastisk flotte juleduken vår på. Koselig med jul, men kjenner jeg er veldig klar for vår nå. Det må vel snart bli vår nå, eller? Kanskje ta med kameraet ut snart og lete etter vårtegn :-)

1 kommentar:

  1. Me fant løvetann inntil en husvegg rett før helga! Kjente eg blei så glad at det var rett før eg jubla høgt! :) Kan tru dei va fine og gule! -men eg glømte å ta bilde av de... ;) Det får eg overlate t deg :) Klem Irene

    SvarSlett

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!