søndag 28. april 2013

Gubbe-bursdag

 
Gubben fylte 45 år på fredag, og det feirte vi i går. Gjester var bestemor, niesen vår og niesens pappa.
 
 
Festbordet

Forretten var en lakse-mousse. Det skulle vært ristet loff til, men det glemte jeg selvfølgelig. Må jo glemme NOE! Til hovedrett hadde vi finnbiff, eller reinsdyrskav som man visst skal si nå.
 

Flotte blomster fra bestemor som vanlig
 
OK da. Skal ta med bilde av marsipankaken også, selv om jeg ikke ble helt fornøyd med den. Måtte pynte den tre ganger før jeg var sånn nogen lunde fornøyd, og det bærer den jo preg av. Ikke bare å tørke av gammel pynt to ganger. Men det er jo bare andre gang i mitt liv at jeg pynter en marsipankake da, så kanskje det går bedre etter hvert. Øvelse gjør mester, ikke sant? Når det er sagt må jeg jo si at kaken SMAKTE veldig bra da, det var det bred enighet om :-) Det var en trelagskake, hvor første lag var vaniljekrem og skogsbær og andre lag var pisket krem og jordbær.
 
Alt i alt en fin bursdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!