tirsdag 9. april 2013

Hurra for minstemann!

Minstemann ble ett år den 20. mars, og vi hadde selskap for ham den 23. mars. Her kommer noen bilder fra dagen. Kaken er helt lik de jeg lagde til storebrødrenes ettårsdag.
 

Festbordet. Både duk, kopper og servietter er kjøpt på Havaristen!
 

Jeg har tatt vare på noen duppeditter fra guttas dåpskaker

 
 
Ballonger hører med
 

To små fanger! Minstemann med sin fem dager eldre bestekamerat! Gjester på festen var igjen våre gode venner med de fire guttene -  de er minstemanns faddere - bestemor, og en kusine som også er fadder!

En av gavene!

 

Her synger vi bursdagssangen!


Dette er en tradisjon i vår familie. Ettåringen skal få lov å ta i kaken! Jeg satt selv i blondekjole og tok oppi kakekremen på min ettårsdag. Storebrødrene var litt voldsommere enn minstemann, de spiste med hele kroppen, men minsten er sær i matveien og vil ikke spise brød ennå, så han nøyde seg med å ta i kaken.
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!