søndag 21. april 2013

Travel søndag

Jeg har en veldig snill gubbe! Denne helga har han nemlig vært veldig mye med minstemann slik at jeg har fått litt luft under vingene. I går var jeg med eldstemann på skokjøp, bursdag og kunstutstilling. I dag tok gubben med seg de to minste til bestemor, og var borte LENGE! Eldstemann ble gitt frie tøyler mht spilling på x-boksen, (han var jo aktiv i går - bursdagen var til og med en gym-bursdag) og så satte hu mor i gang.

Jeg fikk ryddet i entreen, vekk med vintertøy, sorter, kast, legg bort, vask. Så fikk jeg stelt med tomatplantene, pottet om og plassert alle i vinterhagen.



Jeg ryddet på barnerommene og kastet ødelagte leker.

Pluss vanlig husarbeid som oppvask og klesvask, og andre småting.

Etter middag - veldig god steinbit med bacon og purre - gikk jeg ut med de to eldste for å kaste plast. Eldstemann på sparkesykkel. Og da så vi for første gang i år: LØVETANN! Det var en isende vind, men nå er våren på vei. Etterpå ville mellomstmann prøve sin sparkesykkel, så vi var ute en stund til.

En fin dag! Avslutter med et bilde av den sommerlige fredagsdesserten vår :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!