søndag 29. september 2013

På tur i skogen!

Jeg liker å gå tur i skogen, spesielt om høsten. MÅ bare ut når det er fint høstvær. I dag dro vi i retning Rausjø, etter å ha parkert på Bysetermåsen, der hvor vi vanligvis parkerer når vi skal mot Vangen.
Denne turen har jeg gått en gang før, for fire år siden gikk jeg med to damer jeg var i barselgruppe med på denne tiden, og jeg hadde mellomstmann i vogn. Men vi gikk ikke like langt denne gang!

Det første som skjedde på turen var at eldstemann skled uti myrvann og ble våt på den ene foten.

Men vi SKULLE på tur, og han glemte det raskt og var i full fart og godt humør på tross av våt fot!

Jeg tok ca 100 bilder! Skulle jo ta bilder til julekort i dag, og det gjorde jeg. Men jeg kan jo ikke vise dem her! Så her kommer noen andre bilder fra turen:

Alltid spennende med vann!

Minstemann hadde det fint i bæremeisen



Fluesopp! Vi traff på et følge som hadde plukket en svær kurv med kantareller! Jeg hadde så lyst å spørre om jeg kunne få ta bilde av den, men jeg turde ikke - jeg hørte at følget snakket et annet språk, og motet forsvant!


Hånd i hånd med mellomstmann



Vi hadde en liten pause med kakao og kjeks, og etterpå fikk minstemann gå litt på beina sine også.



Dette vannet var sjokolade, i følge guttene


To skogstroll!

En litt skummel "sklie"

En fin tur i skogen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!