lørdag 15. november 2014

Bloggens framtid

God lørdag!
Har tenkt litt på om jeg skal slutte å blogge. Nå er det ganske nøyaktig to år siden jeg startet bloggen (6. desember 2012). 215 blogginnlegg har blitt publisert før dette.
 
 
Jeg har ikke mange lesere. Og det er helt min egen feil, da jeg ikke har tatt meg tid til å lese og kommentere på andres blogger. Det var kun helt i starten at jeg gjorde det. Så det er vel stort sett mine Facebookvenner som leser den. Og det er jeg veldig takknemlig for!

Nydelige roser fra Havaristen. Vokslys fra PartyLite.
 
Men på den annen side synes jeg fremdeles at det er gøy å blogge, selv om det ikke blir så ofte. Hyppigheten har vel heller ikke så mye å si. Det er så mange blogger der ute, så innholdet må være viktigst.

Fredagssnacks; agurk, Aioli og Tzatziki fra Havaristen, gulrøttene siste rest fra egen hage
 
Noen slutter å blogge, andre starter å blogge. Noen fornyer og relanserer bloggene sine. Jeg tenkte at jeg skulle gjøre det siste. Nettopp fordi jeg fremdeles har lyst til å blogge og har inspirasjon og motivasjon til å gjøre det.

All frukt fra Havaristen
 
Vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det ennå, men det kommer nok til å bli noen endringer, både i utseende og innhold. Veien får bli til mens jeg går.
 
Ønsker alle en riktig god helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!