lørdag 23. februar 2013

Lørdagsbilder

 
Gøy med lego! 
 
Lekte med Star Wars lego med eldstemann i går. Så sjeldent han vil gjøre noe annet enn å spille eller se på TV, så når han ville leke med meg mens minstemann sov måtte jeg bare hive meg med. Må innrømme at det ikke er det festligste jeg vet å løpe rundt med et Star Wars lego fly og rope "pjo-pjo", men hva gjør man ikke for barna.
 
 
Observerte eldstemann i leken og kjente ham med ett sånn igjen fra når han var mindre. Han er jo fremdeles den lille gutten min! Det må vi av og til minne oss selv på, lett å glemme siden han har to yngre brødre og i tillegg er ganske moden og smart for alderen.
 
  
Jeg innrømmer at jeg liker å bygge med duplo-lego også, selv om jeg ikke liker å leke med det etter at selve byggingen er ferdig. Se den "fine" parken jeg har laget her :-)
 
Broderi 
 
Så langt har jeg kommet nå!
 
Tomater
 
 
Det spirer og gror. Men nå må jeg ha litt kyndig hjelp. Hvilke blader er det jeg skal ta bort etter hvert?
 
Er det disse:
 
Disse:

 
Eller disse:

 
Ha en fortsatt fin helg!







1 kommentar:

  1. Har fått beskjed om at jeg kan vente litt før jeg plukker blad :-)

    SvarSlett

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!