tirsdag 19. februar 2013

Jeg har gjort et scoop!

 
I går var jeg med minste- og eldstemann (ja, det er jo vinterferie) på Ski bibliotek som hadde bok- og CD salg. Se hva jeg fikk for bare 180 kroner:
 
Jeg fortsetter med kongelige biografier  + barneboka Kongen som ville ha mer enn en krone
+

To flotte Elsa Beskow-bøker - en riktig skatt!
+

To barnecd'er hvor man kan lære litt om klassiske komponister - har alltid hatt sansen for disse
+

en Albertbok, og måtte selvfølgelig ha den som het "historien om Oscar"!

Tomatene trenger stadig flere potter!

Og de første stingene på broderiet er sydd!

I dag var vi hos bestemor - som vanlig masse kos!
Ha en fortsatt fin vinterferie til de som har det :-)

1 kommentar:

  1. Slutt på vinterferien her :( -men i dag kjentes d nesten ut som om våren var på vei, så det e ein stor trøst! For et kupp, ja! Albert Åberg e d lenge si eg har vært borti, mimre,mimre... Gøy m utsalg på bibliotekene, for de bøkene me e gla i fra barndommen er visst foreldet litteratur, hm... mon tro hvorfor d, de kom jo nettopp ut... ;-)

    SvarSlett

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!