lørdag 16. februar 2013

Lørdagsbilder

Først et fredagsbilde: Mellomstmann klar for karneval i barnehagen!
 
 
Så har jeg fått ordnet litt nye puter i vinterhagen:
En litt feminin stil - gubben sier han vet ikke om han kan sitte her nå lenger :-), men jeg synes jeg fortjener ett litt jentete rom, jeg som har fire gutter i huset!

 
Og minstemann klarer stadig flere utfordringer:
 
 
 
Ellers har jeg trillet tur med minsten i dag og fått litt mosjon, og til middag har vi hatt hjemmelaget lasagne. Den skulle jeg også ta bilde av, men det glemte jeg! Men smakte godt, det gjorde den - den beste lasagnaen jeg har spist tror jeg!
Ha en fin lørdagskveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!