søndag 17. februar 2013

Påminnelse om Giveaway!

Minner om min Giveaway som du kan lese mer om og melde deg på her. Fine premier, for jenter som liker litt luksus!

Det har vært en fin søndag, med avslapning, god fiskemiddag og lek med barna. Har fått dullet litt med tomatplantene også!
Men jeg er så lei av vinter nå. Vil ha vår og varmt! Derfor kommer det noen mimrebilder her:


Dette er fra Fountain Hills i Arizona. Hvis det går an å være forelsket i et sted, så er jeg forelsket i dette stedet. Har vært der flere ganger, men er der mentalt ganske ofte!


Fra min forrige utenlandstur, i Nice i 2008. Jeg vet jeg nylig la ut dette bildet, hadde tenkt å legge ut noen andre bilder fra Nice, men nå finner jeg dem ikke! Veldig frustrert over det, finner alle mulige andre bilder! Skulle gjerne reist hvor som helst akkurat nå, er så reisesyk! Men det er bare å smørja seg med tålamod. Ha en fin uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!