onsdag 6. februar 2013

Endelig ferdig!

Og så stort det ble! Med mange feil. Men de får jeg forhåpentligvis rettet opp når jeg begynner å brodere
 
Dette er altså fødselsløperen jeg skal brodere til mellomstmann. Den er en kopi av min egen, brodert av min nå avdøde tante. Jeg tenkte jo endel på henne når jeg sto og tusjet av mønsteret, oppdaget små feil hun hadde gjort for eksempel. Og det var litt av et arbeid å lage så mange kryss med tusj på tilsammen 12 ruteark! Mer enn firedobbel så stor som originalen.

 
Nå gjenstår bare å ta seg en tur til Panduro og kjøpe tråd og "lerret" eller hva det heter på broderispråket.
 
Ellers har dagen vært litt mer dramatisk enn planlagt, måtte en tur til tannlegen med minstemann som trynet oppi noe duplolego. Men det så ikke ut til å være tannskader heldigvis.
 
Hvis du ennå ikke har meldt deg på min give away har du ennå sjansen, ved å gå inn på http://elisabethkras.blogspot.no/2013/02/give-away.html

3 kommentarer:

  1. Hei på deg, lerretet heter stramei :)
    Astrid V.

    SvarSlett
  2. Eller du kan bruke aida eller lin... Lykke til! Litt av en jobb du har gjort allerede med å tegne av:) det blir flott! LK

    SvarSlett

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!