søndag 24. februar 2013

Søndag - jeg fant Nice-bildene!

Men ingen søndagsbilder fra i dag, for i dag har jeg ikke tatt bilder. Vi har hatt en innedag (dessverre, i det fine været) men slik blir det bare av og til. Blir lettere når også minstemann har blitt større. Vi har spist god ørret til middag, og jeg har fått lest en del i biografiene om Olav og Märtha. Jeg vil lese dem parallelt, slik at jeg skal lese "samtidig" om den delen av livet som de hadde sammen :-)
 
 
Men nå skal jeg mimre litt fra Nice, 2008:
 
På hotellterrassen. Vi bodde på SAS-hotellet.

Det var en deilig og varm dag!

Rusletur - mye å se i gatene!

Og så litt avslapning ved bassenget til slutt!
 
Og med de bildene på netthinnen får jeg gå tilbake til februar 2013, og håpe på en snarlig vår! Ha en fin uke alle sammen!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!