lørdag 7. september 2013

Høsten er her!

Og da må man fraiche opp litt i heimen. Lilla er årets høstfarge i akkurat denne heimen (lysene i bakgrunnen er også lilla, men det kommer ikke så godt fram på bildet). Bladene plukket (muligens stjal) jeg da jeg og barna var ute på en liten tur i Gulliveien i ettermiddag.

Fram med høst-voksduken og høst/vinter serviettholderen som mellomstmann laget i barnehagen en gang

Og fram igjen fra skapet med disse telysholderne. De til høyre har eldstemann laget i barnehagen. Ordentlig høstaktige, syns jeg!
 
Og hva passer bedre å spise om høsten, sier jeg bare. Nå var det riktignok forrige helg vi hadde komle da. Har bare ikke passet å legge ut bildet før nå ;-)
 
Ha en fin høst-helg! Vi satser på tur i morgen :-) Nå ser vi Stjernekamp!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!