fredag 20. september 2013

Fredag og høst

Laber blogging i det siste, men det skyldes at minstemann har vært syk hele uken, så jeg har enten vært hjemme med ham eller på jobb. Men i dag har jeg hatt foreldrene mine her, og har virkelig kjent at jeg har blitt avlastet. Så da fikk jeg endelig anledning til å gjøre husfasaden litt mer høstlig også.




Syns det ble veldig fint selv! Nå har det kommet en helt ny interiørbutikk på Langhus, og etter å ha vært i butikken klarte vi ikke styre vår nysgjerrighet, mor og jeg, så vi gikk inn for å se, jeg med minsten på armen. Og jeg ble veldig positivt overrasket over denne butikken, Giving and Dining. De hadde veldig mye fint der, og min mor kjøpte disse til meg:

Kaktus-lys!

Ikke helt representativt for resten av innholdet i butikken, men jeg måtte bare ha dem, jeg som er så glad i kaktuser! De skal nok havne i vinterhagen med tiden :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!