onsdag 4. september 2013

Ny hverdag

Det ble en tøff start på den nye hverdagen, da gubben var bortreist mandag og tirsdag og jeg måtte både hente og levere i barnehage og SFO. Så det ble korte dager på jobb. Det gikk for så vidt greit å komme i gang igjen, men må kjenne på både melkespreng og savn innimellom. Jeg begynte å se på bilder av minstemann på mobilen, og det skulle jeg jo aldri gjort, da kom tårene. Ja, jeg er nok ikke så tøff slik.



I dag gikk det litt bedre, da gubben kunne levere, og jeg kunne komme meg tidlig av gårde på jobb. Skal innom jobb i morgen også, siden det ble så korte dager mand og tirs, men vanligvis skal jeg ha fri tors og fre. Jobber 60%. Siden eldstemann har fri fra SFO på fredagene passer det bra, og så tenker jeg å få litt tid med en av de to minste på de fleste av fritorsdagene mine. Etter jul tenker jeg å begynne å jobbe mer, i 80%.
 

Får ikke gjort mye i heimen. I ettermiddag var også gubben ute med jobben, og da får jeg bare gjort det aller mest nødvendige, laget middag, matet, bading, lekser. Ikke noe strøkent kjøkken her i gården nå nei.

Nå skal jeg rett og slett avslutte dagen med Se og Hør! God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!