fredag 23. mai 2014

Flere tulipaner

Hei igjen
Dette blir et hageinnlegg. Den endrer seg så fort. Disse bildene tok jeg 17. mai.

Epletreet blomstrer. Mange blomster i år, så da blir det nok flere epler i år også :-)

Er de ikke flotte?

Og vi fikk jo flere tulipaner etter hvert. Helgen før tok jeg opp et trillebårlass med løvetann, men nå var hagen full igjen. Men de forsvant den 18. mai. Nytt trillebårlass!

Rød tulipan

Lilla tulipaner

Her er noen andre rød blomster som jeg ikke vet hva er

Små søte blomster
 
I dag var jeg hjemme tidlig pga eldstemann slutter kvart over ett på skolen, og da var det rett ut i hagen i varmen for å plante gulrøtter. Jeg rakk både det og å ta opp brennesler før torden og regn satte inn. Dekket gulrøttene med plast for å beskytte dem mot regnet - den får ligge på til i morgen. God helg alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!