tirsdag 21. mai 2013

Hallo - hvem der?

 Jeg ser jo at bloggen min blir lest av en del mennesker hver gang jeg legger ut noe. Men det er sørgelig tomt i kommentarfeltet. Derfor tenkte jeg at jeg skulle gi dere en liten utfordring:
 
Nemlig å skrive noen ord i kommentarfeltet! Bare litt om hvem dere er, om jeg kjenner deg, hvordan du kom over bloggen min, kanskje hvorfor du leser den og kanskje litt om dagen din? Bare forslag altså, men det hadde vært veldig hyggelig om du kunne spandert et par ord. :-) På forhånd takk!



1 kommentar:

  1. Heisan, heisan! Eg begynne :) Ligge her på sofaen, sjuk i dag, og då drøye eg likagodt kvelden litt lenger. Alltid koselig å lesa om deg og dine! Som du vett e eg ein såkallt periodebruker av Facebook, men når eg ser innleggå dine må eg innom og sjå ka du drive med :) Du e flink å skriva, og det e gøy å bli oppdatert! :) Me snakkes! Klem Irene :)

    SvarSlett

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!