torsdag 23. mai 2013

Tung dag

Man har jo noen av de også. De tunge dagene, hvor ting kommer så skjevt ut at man aldri kunne forutsett det. Hvor man må innrømme at man har feilet i å være et godt medmenneske. At prosjekt "elsk din neste" som pågikk i åtte måneder ble mislykket. At man ikke har skjønt hva man kjemper imot. At noen nok er sykere enn man først trodde.

Heldigvis har jeg en fantastisk mann som støtter meg uansett og ikke minst: de tre søteste sønnene i verden. Som vi skal ta med oss til Tusenfryd i morgen. I tillegg til en stor nistekurv ;-)

Eldstemann hadde forresten tre elever fra klassen - en gutt og to jenter- hjemme på vennskapsgruppe-besøk i dag. Det gikk fint, og det var fint å ha noen jenter i huset til en forandring :-)

Føler jeg trenger en
 
 
og noen

så da gir jeg meg det her på bloggen! God natt!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!