søndag 12. mai 2013

Fullført søndag

Som jeg håpet fikk jeg vasket kjelleren i dag, og det var jeg til og med ferdig med ganske tidlig! Nå er den klar for overnattingsgjesten morfar. Han pleier å sove der, mens mormor bor i gjesterommet. De kommer hit på tirsdag.
 
Minstemann prøver å få tak i magneter på kjøleskapet mens gubben og de to eldste tok seg en tur til bestemor, bl.a. for å besøke bestefars grav.
 
Jeg er en person som sier fra. Slik er det bare. Hvis noe er i veien og jeg ikke sier fra, blir jeg aldri ferdig med det og kommer ikke over det. I dag fikk jeg sagt fra om noe jeg skulle sagt fra om for over et halvt år siden. Det var en lettelse! Jeg vil gjerne prøve å elske min neste men av og til funker det bare ikke!

Minstemann leker med dyrene.

Mellomstmann i Cars-himmelen. Vi spiller Cars filmen ca en gang om dagen her i huset. Mellomstmann er blitt skikkelig fan, og hu mor innrømmer at hun er blitt fan også!. En fantastisk film, så bra og gjennomført laget. Glemmer til slutt at det er biler en ser på, blir jo helt rørt av og til. Og ikke minst er den jo liksom fra mitt favorittområde i USA! Stor stas da disse to bilene ble funnet i kjelleren i dag! Jeg hadde lagt dem der for ca et år siden tror jeg, vi har jo ganske mange leker, og av og til får jeg litt klaustrofobi og må rydde vekk litt. Men nå passet det jo kjempefint å finne disse fram igjen. Og ja, jeg ryddet vekk noe annet i stedet!
 
Så har jeg altså fått fullført noen viktige ting i dag, og nå er snart søndagen over. Avslutter den på samme måte som lørdagen: Barna i seng, gubbe ser ishockey og meg foran nettbrettet! God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!