torsdag 9. mai 2013

Kristi Himmelfartsdag i vinterhagen

Bilder fra vinterhagen:


Min døde eukalyptus. Den så slik ut da jeg kjøpte den i september. Fikk den i posten fra et selskap som heter Bakker. Da hadde jeg lett lenge etter eukalyptus! Har nå for andre gang mailet dem - med bilde! - og håper jo å få den erstattet! De mente den var i dvale og ville komme seg "til våren", men man kjenner igjen en død plante når man ser en vel?
 
Orkideene går det derimot svært bra med!

Her kommer det en avlegger på den ene til og med! Jeg skal bare la den vokse litt mer, så skal jeg ta den av og sette den i et glass vann i ca et døgn, før jeg planter den i våt orkidejord :-) (Ja har gjort det før :-))

Mellomstmann på turnmattene. Han sover ikke her altså, bare slapper av! :-)

Ingenting får stå i fred for minstemann lenger, så jeg har flyttet sitronene opp på hylla. En IKEA hylle som faren min var snill og malte hvit for meg en gang. Her står forfedrene og beskuer oss! :-)
 
God langhelg til de som har det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!