lørdag 1. juni 2013

1. juni versus 1. mai

Tok noen bilder i hagen i dag, 1. juni. Jeg tok jo også noen bilder 1. mai, så tenkte at jeg skulle sammenligne disse bildene for å se hvor mye som har endret seg på en måned

Rabarbraen 1. mai

Rabarbraen 1. juni! Må høstes snart!
 
1. mai
 
Samme sted 1. juni. Ikke flere blå blomster!
 
1. mai. Tulipanene hadde så vidt kommet opp
 
1. juni og allerede avblomstret!
 
Så et par bilder av noe som ennå ikke er avblomstret:


 
Og noe har jeg også tatt inn i huset:
Jeg kastet de visne 17. maiblomstene og plukket noen av naboens eplegreiner i stedet. Og ja, jeg får lov å plukke frukt fra hagen hans, så sa må jeg vel få plukke noen greiner også! Fine er de i hvert fall! God helg!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!