torsdag 27. juni 2013

Barnehage-fest, førsalg og et veldig hyggelig besøk

I går var vi først på barnehagens sommerfest. Med "vi" mener jeg eldstemann, minstemann og mormor. Jeg hadde med Daimiskaken, og det ble en stor hit (som forventet!) og jeg må huske og skrive ned oppskriften til de som ville ha den.



Som SU-representant hadde jeg også ordnet med en blomsterhilsen til de ansatte. Barna sang, og "publikum" sto utenfor med paraplyer og hørte på! :-) Oscar ville ikke være med å synge med de andre barna da. Han var egentlig kjempesliten, og sovnet til slutt under bordet! Heldigvis kunne gubben komme og hente ham på hjemvei!

SÅ etter leggetid, dvs litt over halv ni, tok jeg med en stk mor og en stk Unni og la i vei til eksklusivt førsalg på Høyer Kolbotn. 40% på nesten alle varer. Det ordinære salget startet i dag, men til 30% rabatt! Det har sine fordeler å kjenne butikkinnehavere ja!

 
Det var faktisk ganske stemningsfullt å være i en butikk så sent på kvelden da resten av kjøpesenteret var stengt. Vi koste oss med champagne/musserende, og noen helt fantastiske chips. Hjerter heter de. Jeg spiser jo vanligvis aldri chips, men disse her må jeg bare ha innimellom!

Unni kjøpte mange klær til mannen sin, en bukse til seg selv pluss den puten som står bakerst.
Mor fant to overdeler til seg selv, og var i tillegg elskverdig nok til å gi meg den rosa vesken på bildet under  :-)

 
I tillegg kjøpte jeg noen flotte grønne øredobber som passer flott til en fin grønn kjole jeg har. Så det ble bare "accessories" til meg. Prøvde noen klær, men enten passet de ikke, eller så var de rett og slett ikke verdt prisen, selv med 40% rabatt.
 
I dag er jeg sylta forkjølet, og går rundt i en liten boble. Men bortsett fra det har det vært en fin dag, med besøk av mors venninne m/datter og barnebarn. Datteren skrøt av huset vårt og syntes det var så god stemning her. Det setter jeg alltid pris på å høre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!