tirsdag 18. juni 2013

My tomatoes!

Vi hadde en amerikansk slektning som kom på Norgesbesøk rett som det var - litt for ofte i følge enkelte familiemedlemmer! Han var litt eksentrisk og VELDIG stolt av sine røtter. En dag da han og faren min kjørte forbi den gården familien hans hadde utvandret fra fikk han øye på en bonde som var ute på potetåkeren. Han ba min far stoppe bilen, hoppet ut av bilen og ropte til bonden noe om "My potatoes - my potatoes!" Den trauste jærbonden sto bare forbauset og stirret på den rare amerikaneren som sto og veivet og ropte "My potatoes!"

Men nå føler jeg slektskapet, for nå har jeg nemlig lyst til å rope "My tomatoes, my tomatoes!"

Bare SE HER:

 
De aller første tomatene på tomatplantene mine! Så får vi håpe at det blir flere (har tross alt 11 potter!) og at de vokser seg store og røde!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!