torsdag 6. juni 2013

Bilder og kunst

Fikk endelig fremkalt bilder - det er lenge siden sist, men nå fikk vi endelig bildene fra jul og helt fram til i dag. De er sortert, men ikke satt i album ennå. USA-brevet er sendt, Canadabrevet er under skriving. Og så fant jeg fram et bilde som jeg fikk for ca 4 år siden, og som jeg må ha på kjøleskapet hver sommer:
 
Dette var egentlig en ELLOS reklame, men jeg likte bildet så godt! JA, jeg skal ha en herlig sommer!

Av naturlige årsaker har jeg også skiftet ut noen malerier som vi har lånt, da jeg heller ville ha mine egne ting på veggen. Det ene maleriet, som hang i entreen, har jeg skiftet ut med dette:

 
Ja, det er faktisk meg! Portrettet ble laget da jeg var to år gammel!
 
Vi har også en "Paris-gang" i huset, hvor det bare henger bilder med Paris motiv. Her skiftet jeg ut med dette:
 

Dette er nyinnkjøpt! Er så glad for at jeg kjøpte dette, det bare lyser opp veggen, syns jeg. Men jeg må ærlig innrømme at jeg ikke aner om gubben har lagt merke til at jeg har gjort disse endringene. Det i entreen gjorde jeg nylig, men Paris-bildet har hengt der noen dager, og gubben går forbi flere ganger hver dag. Hvis han har sett det forundrer det meg litt at han ikke har spurt hvor mye det kostet. Men han leser bloggen min, så om ikke annet så ser han det her.

A propos kunst: Vi var på sommerfest på skolen i går, og da så jeg en kunstutstilling laget av 4.-7. klassene. Det var dagens høydepunkt! Den sto ikke tilbake for noen annen kunstutstilling! Den var helt fantastisk! Synd at det ikke var salgsutstilling - eller kanskje heldig, for da hadde jeg brukt alle de nyankomne feriepengene på kunst. All ros til de flinke elevene, og lærerne deres!

Nå venter litt yoga! Ha en fin kveld!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!