lørdag 8. juni 2013

RABARBRA!

 
I går fikk jeg endelig høstet rabarbraen! Slik så det ut før jeg begynte:
 
 
 
 
Det blir en del avfall av slike rabarbrablader! Pluss at det var en del annet ugress inni der også.
 

 Så var bladene borte:

 
 Og her var rabarbraen i baljen. Ja den klesvaskbaljen fra Jernia kom jammen til nytte på et nytt område!
 
 Borte!
Nå skulle jeg gjerne hatt en god forklaring på hvorfor jeg har latt bringebær vokse opp midt i rabarbraterritoriet. Forklaringen er vel at jeg vil ha i pose og sekk. Men jeg burde vel benytte anledningen nå til å luke til ordentlig inni der. For erfaringsmessig kommer dette hjørnet til å se akkurat ut som det første bildet igjen om noen uker!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!